Vítejte na stránkách COMPLEX, s.r.o.,
níže se můžete dozvědět vše podstatné o naší společnosti a její filosofii. Těšíme se na případnou spolupráci...
Bc. Martin Havlíček, MBA, jednatel společnosti
Něco o historii firmy a její současné poslání:
Kořeny naší společnosti sahají až do roku 1990, kdy se rozhodl začít podnikat v oboru úklidových služeb můj otec. Jeho filosofií vždy bylo věnovat zákazníkům individuální péči a na tomto postavil celý byznys. Na prozákaznický přístup s přidanou hodnotou sázíme dodnes a především z tohoto důvodu poskytujeme naše služby pouze v Praze a blízkém okolí. Ne že bychom nebyli ambiciózní, chceme mít prostě jen zákazníky „pod kontrolou“, neboť víme, že klienti v prvé řadě potřebují od úklidové firmy věrohodnost, kvalitu a flexibilitu, a to prostě na trase Praha – Brno s několika úrovněmi řízení nezajistíte na 100%.
Cílová skupina našich zákazníků:
Cílová skupina našich zákazníků je tvořena primárně právě z řad společností, které potřebují zabezpečit kvalitu a flexibilitu od důvěryhodné firmy za konkurenceschopnou cenu. Jsou to např. advokátní kanceláře, finanční instituce či prestižní mezinárodní společnosti. Věnujeme se firmám s plochou kanceláří od zhruba 300 m2 do cca 4.000 m2.
Pouze sporadicky spolupracujeme se státními institucemi a zásadně se neúčastníme výběrových řízení, kde je jediným kritériem cena zakázky.
Jaký sortiment služeb nabízíme:
V podstatě vše, co byste mohli od profesionální úklidové firmy očekávat – stěžejní je zabezpečení pravidelného úklidového servisu kanceláří přes nepravidelné činnosti jako mytí oken, čištění koberců až k nadstandardním službám jako je skartace dokumentů či odvoz odpadu.
Všechny služby jsme schopni klientům zabezpečit v rámci náhradního plnění, což jim při plném využití dává možnost uplatnit až 36% slevu.
V čem se oproti konkurenci lišíme:
Za prvé, proklientský přístup. Jsme dost velcí na to, abychom technologicky a logisticky zabezpečili služby u náročných klientů, ale zároveň jsme dostatečně „malí“, abychom mohli být flexibilní a aby, jak se říká, pravá ruka věděla, co dělá ta levá. S klientem jsme v neustálém kontaktu.
Za druhé, staráme se o své zaměstnance, což nám zajišťuje nízkou míru fluktuace, která je základním předpokladem navázání věrohodného a bližšího vztahu s klientem. V souvislosti s tímto faktem také vytváříme pracovní místa pro osoby se zdravotním postižením (OZP) a tím můžeme našim klientům poskytovat náhradní plnění s již zmiňovanou, až 36% slevou.
Za třetí, nabídka mikrovláknového čištění koberců – maximálně šetrná a výrazně účinnější metoda čištění koberců oproti klasickému mokrému čištění.